Bra start på veckan

Hallo leute!
Jag började verkligen veckan med en kanon start!! NOT
jag vaknade vid 07.14 i morse självmant.. när bussen går 07.30.. hm SHIT!
det blev bara att dra på sig kläder, borsta tänderna på med ett tunt lager mascara och springa till bussen, fy fan trodde jag skulle missa bussen :O
Var sjukt depp i början av skoldagen.. men det ändrades sedan.
Även att jag missade frukosten i morse, så åt jag ingen mat i skolan.. jag var faktiskt inte hungrig :)
Jag har ju inte kunnat blogga i helgen, har typ inte haft tillgång till data, så tänkte att jag kunde berätta lite nu vad jag gjorde! :)
Efter en underbar bussresa till stan (Maria vettni, med henne garvar man alltid! love u <3)
Så var jag framme vid typ halv 3. Pratade lite med mamma innan hon drog till jobbet. Då åt jag en macka och tittade på tv.
När Mikael kom hem, drog vi till ONOFF, jag skulle köpa min mobil :) (bild på den kommer senare)
när vi kom tillbaka hem igen, kom min lillesyster o hennes pappa hem. Det blev lite känslosamt.. eftersom vi inte träffats på lite mer än en månad, men sedan var det bra igen :)
Min lillasyster och jag spelade lite tv-spel innan det var dags att sova. Jag gick och la mig tidigt.. var så jävla trött.
Dagen därpå cyklade vi till lekparken, där vi gungade och åkte linbana! Länge sedan haha :D
på söndagen var det mest en "ta det lugnt"- dag vilket innebär... MASSA slapp eftersom skolan börjar dagen efter ;)
o ja.. vad som hände idag vet ni ju redan!
Och jag är grymt kissnödig :O
måste gå på toa när jag är klar med detta inlägg!
Hoppas ni har det bra, så skrivs vi senare!
Skit i bilden. Mi's sko får stå för den.
nej nej nej.. detta får inte utvecklas ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0