Fina naglar

Hallo Leute!!
Sitter här och bloggar, har precis målat mina naglar röda :)
Blod-röda naglar är så jävla läckert!
Idag har inte varit någon bra dag.. eller jo lite har varit bra, men typ 80,5% har varit dåligt..
Jag vill inte ta ut mina känslor på bloggen, men snart måste jag det asså.. snart måste jag få skriva av mig någonstans.
Eftersom ingen läser bloggen, så spelar det ingen större kvitta, right?
För att få bort tankarna.. blir det väll att titta på IDOL i kväll, sen läsa eller något.
Jog hoppas ni har haft en bättre onsdag än jag,
vi skrivs senare.
Bara för att jag inte ORKAR hämta camen, och ta kort på mina naglar, så får det bli en gammal bild.. men naglarna ser precis likadana ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0