HAPPY HOUR!!

Hallo Leute!!
Ich är happy today!
INTE för att det är prao i morgon... (usch snälla låt mig slippa?) Utan... jag har pratat med pappa lite.. om Justin Bieber konserten.. som han förhoppningsvis kommer ha när han kommer till Sverige troligtvis någon gång nästa år..
TROLIGTVIS FÅR JAG GÅ!!!!
Det hänger lite på när och så!!! Men scheisse så glad jag blev *-*
För att fira det blir det att lyssna på JB *-*
"I'd wait on you forever, and a day
hand and foot
Your wolrd is my world, yeah..
ain't no way you're ever gon' get
Any less than you should
Cause babu
You smile I smile
Cause whenever
you smile I smile
hey hey hey

Your lips, my biggest weakness
shouldn't have let you know
I'm always gonna do what they say

If you need me
I'll come cunning
From a thousand miles away
When you smile I smile
You smile I smile
Hey"
Hoppas ni får en underbar dag, det kommer jag ha! Ta vara på det sista innan prao! :D
"When U Smile, I Smile."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0