I miss u so much.

Hallo leute!!
Nu har det gått ett tag, sedan jag bloggade sist bahha :)
Jag tänker inte drabba bloggen med hur det har varit på praon, men idag var det helt okey ändå. Sista 1,5 timman pratade jag engelska :D Det gillas starkt!
En kille som jobbar där... med namn Gustav ( I think, ^o)? ) hur som helst så kan inte han svenska, eller han förstår lite men han kan själv inte tala det. Så ja, pratar engelska med han. Fast hans engelska är inte bra den heller, han har så stark brytning bahha ;)
Nu kände jag att det blev lite för mycket om praon i alla fall, suck.
I morgon ska vi fira min bror som fyllde år i går, grattis till han :D
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer.
Måste plugga snart, men jag orkar inte >.<
Skrivs senare!
I miss u §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0