onödigt med rubrik.

Hallo Leute!!
Jag håller på med en video, eller gjorde.
Jag har blivit så sur två gånger att jag stängt ner hela shiten. Det tog typ 3 timmar innan jag fattade att jag inte hade rätt bilder för videon, suck.
Någon dag får jag ta lite nya bilder, o fixa lite nya videos o så :)
Hade tänkt att göra en JB video, eftersom jag bara har med Tom just nu ^^
Jag börjar hur eller hur må bättre, vilket är både positivt och negativt.
nu undrar ni säkert vad det är som är så negativt med att bli frisk.. jo, det är så att jag vill inte ha prao.. ehm.. o då skulle jag hellre vilja vara sjuk än gå dit! :)
Äsch, jag får väll helt enkelt försöka stå ut.
Snart ska jag äta, sen bara ta det lugnt.
Fortsätta skriva lite tror ja.. tyvärr ingen fanfic. ;)
hoppas ni har det bra så skrivs vi senare,
asså... åh ja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0