Twitter är fan bland det roligaste som finns!

Hallo Leute!
Sitter på twitter, hittade en del kul grejer asså, även lite annat ;)
Nu vet vi ju inte om denna tweeten är sann, men jag trodde inte heller att Jasmine och Justin kysstes, visst det såg ut som så på bilden, men jaa.. (Bilden ifrån "kyssen" finner ni nedan)
bhahahha, omb! så klockren!
Ytterligare en sådan, o som sagt, jag tror bara det var ett rykte om de två ;)
BAHAHAHAHAHA dagens asg XD
aaaww, always, when U smile, I smile!
Jag tror verkligen de här tweeterna är sanna, så det är nog bara ett rykte!
Jag tror som sagt att JB skulle ha sagt något, för bilderna på han och Jasmine togs den 9 september - och jag skulle nog vilja tro att JB skulle berättat något ;)
Ni får självklart tro vad ni vill, men jag tror detta bara var ett rykte!
Den sista bilden, är det folk menar att de kysser varandra, Men som sagt.. mycket möjligt (iaf för mig) att de tittar ut igenom fönstret!
De har ju kyssts förut.. i Musikvideon "Baby", dock blev den scenen bort klippt.
Vi vet att de är väldigt goda vänner, men JAG tror inte att det är något mer mellan dem. Iaf inte än :)
Men så länge han är lycklig, är jag lycklig!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: nejnej, inget fel på din IQ ;)) alldeles utmärkt! :D såg den ena av dina busskompisar idag btw, hahah ;)

och vi måste snacka på msn D: har lite o berätta, DU MED för den delen :O

hoppas på fucking tur imorn.. :/

älskar dig!! <33333333333333333333333333

2010-09-23 @ 19:49:17
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0